2014/09/28

2014/09/27

Arnold Schwarzenegger -TOP 12 najlepszych zdjęć


Kim jest Arnold Schwarzenegger nikomu przedstawiać nie trzeba. Zdobywca wielu tytułów w świecie kulturystyki, w tym siedmiokrotny Mr. Olympia. Aktor, polityk, swego czasu Gubernator stanu California. I choć napisał blisko siedmiuset stroną książkę o całym swoim życiu, to na facebook'u pisze o sobie krótko...

"Former Mr. Olympia, Conan, Terminator, and Governor of California. I killed the Predator. I told you I'd be back."

2014/09/25

Trening z młotem. Zbuduj siłę i wytrzymałość.

uderzenia młotem w oponę


Uderzenia młotem w oponę, czyli trening z młotem. Świetne ćwiczenie na zwiększenie swojej siły funkcjonalnej, wytrzymałości i przy okazji, dobrze dające w kość. Z powodzeniem można stosować to ćwiczenie w treningu metabolicznym, Tabata -co bardzo polecam. 

2014/09/24

2014/09/23

2014/09/21

2014/09/20

2014/09/18

2014/09/17

Okrągłe plecy, jak sobie radzić z tą wadą postawy.

        fot: www.mmeridian.pl

Dzisiaj trochę o wadzie postawy jaką są okrągłe plecy u osób ćwiczących siłowo. Co powoduję występowanie tej wady, jak zapobiegać i jak zminimalizować skutki już powstałe. Wbrew pozorom nie jest to nic trudnego, wystarczy trzymać się kilku zasad. 

2014/09/15

2014/09/11

2014/09/10

Wykroki, pompki i unoszenie nóg w leżeniu ze świecą. - TRENER OSOBISTY # 2


"Trener osobisty" to seria wpisów przedstawiająca szybkie treningi, które można wykonać w domu. Posty poświęcone głównie paniom, ale również osobom, które dysponują na co dzień małą ilością czasu.

Trening na dziś: Wykroki, pompki, unoszenie nóg w leżeniu ze świecą.

2014/09/09

Dziennik Treningowy. Pierwszy tydzień z nowym planem i metoda progresji.

dziennik treningowy

W tym oto wpisie -> KLIK, przedstawiłem niedawno plan treningowy jaki sobie rozpisałem na wrzesień. Z racji tego, że od dość długiego czasu operuje podobnymi ciężarami, postanowiłem wprowadzić pewne zmiany w moim sposobie ćwiczenia. Tak, aby pobudzić mięśnie i zaserwować im nowe bodźce. 

2014/09/08

Przysiady, trzy najpopularniejsze wersje

przysiady ze sztanga na karku
               fot. crossfit757.com

A więc przysiady, można je wykonywać na różne sposoby. Począwszy od przysiadu zwykłego, przysiadu ze sztangą na karku i ze sztangą z przodu, które będą dzisiaj opisane, po takie odmiany jak przysiady z hantlami w rękach, przysiad sumo ze sztangą, bądź, np. kettlebell'em. Ten złożony ruch przez wiele osób uznawany jest za najlepsze ćwiczenie na nogi. I nie mogę się z tym nie zgodzić. 

2014/09/04

Przysiady, rowerek i uginanie ramion w podporze. - TRENER OSOBISTY # 1

trener osobisty

"Trener osobisty" to seria wpisów przedstawiająca szybkie treningi, które można wykonać w domu. Posty poświęcone głównie paniom, ale również osobom, które dysponują na co dzień małą ilością czasu.


Trening na dziś: Przysiady, rowerek, uginanie ramion w podporze.