2015/06/30

Rowerem po Gdyni, czyli mini przewodnik.

Rowerem po Gdyni, czyli mini przewodnik.

Jedziesz sobie spokojnie rowerem wzdłuż plaży w Gdańsku, a później kontynuujesz w Sopocie. Dojeżdżasz do Gdyni i nagle czar pryska. Dopadają cię różne utrudnienia na trasie, choć z drugiej strony można je uznać za fajne przełamanie monotonni. Wszystko zależy od roweru jaki posiadasz... 

2015/06/27

Dynamiczne unoszenie nóg do drążka

Dynamiczne unoszenie nóg do drążka
                       fot. crossfitpool.com

Dynamiczne unoszenie nóg do drążka to ćwiczenie typowo crossowe, którego wykonanie będzie żądać od nas trochę więcej zaangażowania pod względem techniki. Ćwiczenie samo w sobie jest dość wymagające, ale oczywiście wszystko jest do zrobienia. 

2015/06/24

2015/06/22

2015/06/19

Martwy Ciąg, opis i sposób wykonania.

Martwy Ciąg, opis i sposób wykonania.

Martwy ciąg, król wszystkich ćwiczeń siłowych. Typowo złożony ruch angażuje do pracy około dwadzieścia pięść różnych mięśni, licząc również te głębiej usadowione. Krótki opis ćwiczenia i przede wszystkim sposób wykonania, który wbrew pozorom nie jest najprostszy, w dalszej części wpisu.

2015/06/17

Urazy na siłowni, czyli jak ćwiczyć, aby nie zrobić sobie krzywdy?

Urazy na siłowni, czyli jak ćwiczyć, aby nie zrobić sobie krzywdy?

Siłownia to ciężary, często nie małe. Dlatego z góry trzeba założyć, że trening siłowy to nie zabawa. Wiążą się z nim małe urazy i większe kontuzje, jeśli tylko podejdziemy do tematu w niewłaściwy i nieodpowiedzialny sposób. Jak ćwiczyć, aby nie zrobić sobie krzywdy, o tym poniżej. 

2015/06/12

2015/06/10

2015/06/08

2015/06/02